1/14

GAMEDEV 3D.

МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР

 

Даний курс детально знайомить учнів із 3D-моделюванням адаптованим для виробництва комп’ютерних ігор. Участь у процесі розробки ігор дає можливість розвинути уяву, отримати нові знання, знайти нових друзів та однодумців. 3D-моделі та текстури, які використовуються для комп'ютерних ігор мають бути найвищої якості, а підхід до їх створення дуже сильно відрізняється від сфери промислової візуалізації (інтер'єри, екстер'єри, архітектура, тощо). Цей курс розрахований на учнів, які демонструють високі результати та здібності в опануванні різних напрямків 3D-графіки та зацікавлені в поглибленому вивченні цієї сфери, зокрема професії 3D GAME ARTIST. Курс навчить вас створювати GAME READY моделі, запікати текстурні карти, текстурувати моделі та експортувати їх у гру.

Впродовж курсу ви навчитесь:

+ створювати Game ready моделі для комп'ютерних ігор

+ виконувати реалістичну деталізацію моделі за допомогою скульптингу

+ моделювати High-poly об’єкти з високою деталізацією

+ виконувати Low-poly об’єкти для їх використання в рушіях

+ виконувати оптимальну UV розгортку моделі 

+ комбінувати різні техніки створення моделей

+ запікати текстурні карти

+ стилізованому Hand paint та реалістичному процедурному текстуруванню

+ працювати з різними форматами файлів, імпортувати готові моделі в ігровий рушій Unity3D

А також познайомитесь із:

 

+ різними пайплайнами створення моделей

+ оптимізацією та методикою внесення правок в дизайн моделі

НЕОБХІДНІ НАВИЧКИ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ДАНОГО КУРСУ:

+ Photoshop

+ 3D-modeling

ВИКЛАДАЧІ КУРСУ:

IMG_1015.jpg

Надія Соболєва

IMG_0896.jpg

Юлія Мусатова

СТАРТ НОВИХ ОНЛАЙН-ГРУП:
2-го травня

ВІКОВІ ГРУПИ:
JUNIOR (10-12 років)
TEENS
 (13+ років)

ІНТЕНСИВНІСТЬ ТА ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ:
2 рази на тиждень (~2 місяці)
1 раз на тиждень (~3 місяці)

 
ОПЛАТА*:
від 750 грн/міс

*діє система знижок, щодо якої уточнюйте під час запису

Для запису телефонуйте нам за номером +380982231122або заповніть зворотню форму і ми з вами неодмінно зв'яжемось.