top of page
 КУРС: GAMEDEV. "PROPS & ENVIROMENT. 
 3D-МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР" 

Даний курс детально знайомить учнів із 3D-моделюванням адаптованим для виробництва комп’ютерних ігор. Участь у процесі розробки ігор дає можливість розвинути уяву, отримати нові знання, знайти нових друзів та однодумців. 3D-моделі та текстури, які використовуються для комп'ютерних ігор мають бути найвищої якості, а підхід до їх створення дуже сильно відрізняється від сфери промислової візуалізації (інтер'єри, екстер'єри, архітектура, тощо). Цей курс розрахований на учнів, які демонструють високі результати та здібності в опануванні різних напрямків 3D-графіки та зацікавлені в поглибленому вивченні цієї сфери, зокрема професії 3D GAME ARTIST. Курс складається із двох частин PROPS та ENVIROMENT.
У частині PROPS ми навчимо вас використовувати принцип моделювання сабдівайд (згладжування), робити блокаут з дотриманням пропорцій, створювати GameReady моделі, виконувати UV-розгортку, запікання текстурних карт, текстурування asset та експортувати їх у гру. 
У частині ENVIROMENT ви навчитесь таким методам розробки моделей для комп’ютерних ігор як зворотній пайплайн та використання ретопології. Ви зможете керувати зносом моделі та цілковито впроваджувати ідеї та історії ваших моделей. Крім того ми попрацюємо з фотореалістичними моделями з мегасканами рослин та дерев. Наприкінці курсу ви зможете додати свою сцену в ігровий рушій.

egorckey_in_photo_style_smily_teenage_girl_develops_a_3D_comput_a6ea8b77-dfe6-4284-a358-cb

Даний курс розроблений для тих хто досягнув успіхів у роботі з 3D-графікою та мріє працювати у сфері розробки комп'ютерних ігор.

Впродовж курсу ви познайомитесь із:

ЧАСТИНА: "PROPS"
+ прямим пайплайном створення моделей
+ інструменти й особливості subdiv-підходу до розробки асетів
+  створення фінальної high poly моделі за subdiv-пайплайном
+ створення детального блокаута для подальшої роботи з high poly-моделлю

+ оптимізацією та методикою внесення правок в дизайн моделі

ЧАСТИНА: "ENVIROMENT"

+ зворотнім пайплайном та ретопологією
+ принципами побудови локацій

+ читання пропорцій із референсів і побудова початкової сцени
+ елементами конструктора для створення подальшої сцени в ігровому рушії

+ скульптингом, створенню історії моделі (пошкодження, знос, подряпини, сколи)
+ створенням рослинності
+ використання мегасканів


 

А також навчитесь:

ЧАСТИНА: "PROPS"

+ створювати Game ready моделі для комп'ютерних ігор

+ моделювати High-poly об’єкти з високою деталізацією

+ виконувати Low-poly об’єкти для їх використання в рушіях

+ виконувати оптимальну UV розгортку моделі 

+ комбінувати різні техніки створення моделей

+ запікати текстурні карти

+ стилізованому Hand paint та реалістичному процедурному текстуруванню
 

ЧАСТИНА: "ENVIROMENT"

+ виконувати реалістичну деталізацію моделі за допомогою скульптингу в ZBrush
+ працювати з безшовними текстурами
+ виконувати ретопологію створенного об’єкта
+ створювати UV розгортку в Blender за допомогою аддонів
+ запікати текстурні карти складних моделей
+ створювати фотореалістичні текстури

+ використовувати мегаскани рослин та моделей
+ працювати з різними форматами файлів, імпортувати готові моделі в ігровий рушій Unity3D

ДЛЯ ЗАПИСУ ЗАПОВНЮЙТЕ ФОРМУ ВНИЗУ СТОРІНКИ ↓

ВИКЛАДАЧІ КУРСУ:

bottom of page