GAMEDEV 3D.
МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР
Даний курс детально знайомить учнів із 3D-моделюванням адаптованим для виробництва комп’ютерних ігор. Участь у процесі розробки ігор дає можливість розвинути уяву, отримати нові знання, знайти нових друзів та однодумців. 3D-моделі та текстури, які використовуються для комп'ютерних ігор мають бути найвищої якості, а підхід до їх створення дуже сильно відрізняється від сфери промислової візуалізації (інтер'єри, екстер'єри, архітектура, тощо). Цей курс розрахований на учнів, які демонструють високі результати та здібності в опануванні різних напрямків 3D-графіки та зацікавлені в поглибленому вивченні цієї сфери, зокрема професії 3D GAME ARTIST. Курс навчить вас створювати GAME READY моделі, запікати текстурні карти, текстурувати моделі та експортувати їх у гру.
Впродовж курсу ви навчитесь:
+ створювати Game ready моделі для комп'ютерних ігор
+ виконувати реалістичну деталізацію моделі за допомогою скульптингу
+ моделювати High-poly об’єкти з високою деталізацією
+ виконувати Low-poly об’єкти для їх використання в рушіях
+ виконувати оптимальну UV розгортку моделі
+ комбінувати різні техніки створення моделей
+ запікати текстурні карти
+ стилізованому Hand paint та реалістичному процедурному текстуруванню
+ працювати з різними форматами файлів, імпортувати готові моделі в ігровий рушій Unity3D
А також познайомитесь із:
+ різними пайплайнами створення моделей
+ оптимізацією та методикою внесення правок в дизайн моделі
НЕОБХІДНІ НАВИЧКИ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ДАНОГО КУРСУ:
+ Photoshop
+ 3D-modeling
ВИКЛАДАЧІ КУРСУ:

Надія Соболєва

Юлія Мусатова