top of page
 КУРС: "3D-GRAPHICS. 
 3D-ГРАФІКА" 

В сучасному світі, технології 3D-моделювання використовуються усюди: в просторовому дизайні, кіно, мультфільмах, комп’ютерних іграх, рекламі, 3D-друці, біоінженерії, тощо.

 

Ми починаємо знайомство з 3D-графікою із засвоєння основних термінів та визначень та переходимо до опанування найпотужнішого 3D-софту світового рівня (Blender, Autodesk Maya, 3DS Max, тощо). Наш подальший шлях – це поступове підвищення рівня складності 3D-моделей з кожним новим заняттям. Впродовж курсу ми випробуємо усі види 3D-моделювання, опануємо методи полігонального та сплайнового моделювання, пройдемо всі етапи створення тривимірної сцени, створимо розгортки наших моделей для подальшого текстурування та якісної візуалізації різними рендерами. Особливу увагу ми приділимо налагодженню коректного освітлення у сцені та встановленню віртуальних камер із найбільш вигідним ракурсом візуалізації.

Даний курс неодмінно стане міцним фундаментом для подальшого професійного 3D-моделювання, навчить "відчувати" 3D-простір та ​розкриє ключові прийоми роботи 3D-шників у різних галузях.

egorckey_in_photo_style_girl_1cab4b38-3696-4957-a32c-dbee47a934a0_edited.jpg

Даний курс є оптимальним для початку знайомства з професійною 3D-графікою. 

Впродовж курсу ви познайомитесь із:

+ зі сферою застосування та напрямками 3D-графіки
+ стандартами, яким має відповідати 3D-модель
+ правилами розміщення освітлення, для створення  привабливої візуалізації
+ глобальними та локальними джерелами освітлення
+ основними параметрами камери (витримка, діафрагма, фокусна відстань, тощо)
+ поняттям матеріалу, як сукупності фізичних властивостей
+ типами та різновидами матеріалів
+ поняттям текстурних карт, та як їх застосовувати
+ анімацією за методом "ключових" кадрів
+ системами частинок Particle System
+ фізичними явищами, які потрібні для реалістичного рендеру 

А також навчитесь:

+ методиці створення 3D-моделей

+ працювати з полігональною сіткою 3D-моделей

+ різним видам моделювання

+ створювати і накладати текстури та матеріали

+ виставляти джерела освітлення

+ працювати з різними системами координат

+ виконувати якісний рендерінг

+ застосовувати ефекти та модифікатори для створення ландшафту, погодних явищ, анімації, спецефектів, тощо

+ імітувати тканини, рідини, тощо

+ використовувати HDRI-карти

+ прийомам анімації у тривимірному середовищі.

ДЛЯ ЗАПИСУ ЗАПОВНЮЙТЕ ФОРМУ ВНИЗУ СТОРІНКИ ↓

ВИКЛАДАЧІ КУРСУ:

bottom of page