КУРС: "3D-АНІМАЦІЯ"
Даний курс познайомить вас із анімацією в 3D - сферою без якої не обходиться майже жоден сучасний відеопродукт (кіно, комп'ютерні ігри, відеопрезентації, реклама, тощо).
Таймінг, спейсінг, стрейч-сквош, оверлеппінг, композиція, силуетність, лінії дії та інші незрозумілі слова стануть для вас звичною термінологією, завдяки якій ваші 3D-сцени оживатимуть, а персонажі в них бігатимуть, стрибатимуть, розмовлтимуть та виконуватимуть акробатичні трюки. Ми розберемось із будовою віртуального скелета та навчимось створювати його, для максимально природньої анімації персонажа. Ми навчимось керувати рухом персонажа, та перетворимо його від статичного стану до живого образу. На даному курсі ми покроково пройдемо з вами усі основні етапи створення 3D-анімації: моделювання, текстурування, скульптинг, морфінг, рігінг, скінінг, анімація, динаміка твердих та м'яких тіл, взаємодія об'єктів та симуляція фізичних сил, - все це стане вам до снаги після завершення. Ви дізнаєтесь про технологічний процес створення ваших улюблених мультиків, фільмів чи гейм-сінематиків. Мета курсу — не лише ознайомити із технічними аспектами анімації, але й власними силами створити складного та захоплюючого персонажа.
Сучасні відео- та геймдев- індустрії чекають на тебе. Приєднуйся та розвивай свою майстерність у сфері 3D та анімації.
Впродовж курсу ви познайомитесь із:
+ різними технологіями анімації та принципами їх створення
+ таймінгом та оптимальним розподілом часу між кадрами для натурального руху
+ спейсінгом та регулюванням відстані між об'єктами чи частинами персонажа
+ поняттям стрейч-сквош (збільшення та стиснення форм для надання еластичності)
+ композицією та впорядкуванням елементів сцени для зручного сприйняття
+ правилами створення виразних контурів персонажа для легкого розпізнавання
+ побудовою скелета персонажа
+ правилами анімації для ходьби та бігу для надання реалістичного руху
+ методами анімації обличчя та передачі емоцій через міміку
+ техніками, які дозволяють зробити персонажа живішим та виразнішим
+ прямою та зворотною кінематикою
+ методом створення анімації «від пози до пози»
+ послідовністю дій та рухів
А також навчитесь:
+ працювати з референсами та акторською майстерністю в анімації
+ передавати настрій та емоції персонажа
+ створювати та керувати ієрархією анімації
+ створювати скелет персонажа для подальшої анімації
+ оптимізувати структуру скелета для кращого керування персонажем
+ застосовувати техніки скінінгу для деталізації та анімації персонажа
+ виконувати скінінг
+ створювати анімацію для ходьби та бігу персонажа
+ створювати плавні та природні рухи, що слідують за конкретним сценарієм
+ оверлепінгу (перекривання рухів частин тіла для реалістичного вигляду)
+ застосовувати правила кінематики у власній анімації
+ створювати IDLE
ДЛЯ ЗАПИСУ ЗАПОВНЮЙТЕ ФОРМУ ВНИЗУ СТОРІНКИ ↓
ВИКЛАДАЧІ КУРСУ: