КУРС: "МУЛЬТИПЛІКАЦІЯ"
Мультиплікація — це мистецтво, яке поєднує творчість і технології. Даний курс створений для тих, хто хоче не лише дивитися мультфільми, а й зануритись в індустрію їх створення, та зрозуміти, як вони оживають. Учні дізнаються, як зробити рух персонажа природним, як емоція на обличчі стає виразною, і як за допомогою анімації можна розповідати захоплюючі історії.
Впродовж навчання ми зосереджуємось на головних законах мультиплікації. Опановуємо принципи побудови "скелету" персонажу (Rigging) та роботу з кістками, щоб герой нашої сцени став "живим". Знайомимось з mesh-деформацією, покадровою анімацією, вчимось контролювати рухи так, щоб вони виглядали природно й емоційно.
Особливе місце в навчальному процесі посідають режисерські навички. Ми розбираємо усі складові вдалої режисури: як вибір плану, ракурсу чи масштабу впливає на сприйняття сцени. Як камера може підкреслити силу або вразливість героя. Як світло, композиція та другорядні дії формують настрій і глибину історії. Одна з ключових задач - навчитись мислити як художник та режисер одночасно.
Ми працюємо з 12-ма класичними принципами анімації Disney: squash & stretch, anticipation, timing & spacing, exaggeration та іншими. Але головне - втілюємо ці принципи у власних роботах. Кожен учень поступово відкриває для себе те, що за кожним рухом стоїть закон, що анімація — це мова, яка говорить через рух і образ, що принципи мультиплікації однаково працюють у всіх професійних студійних інструментах: DragonBones, Adobe Animate, After Effects + Duik, Toon Boom Harmony , TVPaint, Moho (Anime Studio), OpenToonz та інших.
Таким чином, учні отримують не просто «набір кнопок», а універсальні інструменти мислення аніматора й режисера, які відкривають двері до будь-якого програмного забезпечення — від інді-розробки мультяшних ігор до світового кінематографу.
Курс «Мультиплікація» — це можливість для підлітків відкрити мову анімації, отримати інструменти для втілення фантазій та відчути себе частиною справжнього кіновиробництва.

Даний курс створений для тих, хто прагне оволодіти мистецтвом розробки та малювання мультфільмів. Вам знадобляться впевнені знання програми Photoshop, Illustrator, навички роботи з графічним планшетом та знання анімації. Ще не впевнені в своїх силах? Тоді приходьте спочатку на курс: "СТАРТ В ДИЗАЙНІ", курс: "DIGITAL ART" та курс: "АНІМАЦІЯ"
Впродовж курсу ви познайомитесь із:
+ основними видами анімації: покадровою, скелетною, cut-out, mesh-деформацією, псевдо-3D
+ історією мультиплікації: від класичних мультфільмів судії Disney до сучасних 2D/3D-технік
+ роботою з персонажем: як малюнок стає «каркасом», який можна оживити
+ принципами Rigging: навіщо потрібні кістки та як вони визначають логіку рухів
+ Mesh deformation: як зробити так, щоб тканина колихалась, а хвіст гнувся природно
+ класичними принципами Disney: squash & stretch, anticipation, follow through, arcs, exaggeration та ін.
+ таймінгом і спейсінгом: чому час і відстань між рухами задають ритм і характер сцени
+ режисурою кадру: масштаб, різні плани та ракурси
+ композицією та світлом: як налаштування кадру й атмосфери впливають на емоції глядача
+ Storyboarding: як розкадрувати історію, перш ніж переходити до анімації
+ роботою з камерою: панорамування, наближення, віддалення, динамічні зміни плану
+ звуком та озвученням: бази синхронізації рухів персонажа з голосом та ефектами
+ сучасними програмами для мультиплікації: DragonBones, Adobe Animate, After Effects, Duik, тощо
+ виробничим процесом мультфільму: від ідеї до монтажу та експорту готового проєкту.
А також навчитесь:
+ керувати "скелетом" персонажа: щоб він рухався логічно й природно
+ керувати окремими рухами: створювати ходьбу, біг, стрибки, нахили, повороти
+ анімувати емоції та міміку: усмішку, подив, радість, злість, сум
+ використовувати mesh для гнучких об’єктів - тканини, волосся, хвостів, вух
+ робити плавні переходи між рухами (overlapping, follow through)
+ створювати цикли анімації: walk cycle, idle-анімація, біг, танець
+ відчувати таймінг і ритм: робити рухи швидкими чи повільними, легкими чи важкими
+ застосовувати 12 принципів у власних сценах - не просто вчити, а працювати з ними на практиці
+ будувати сцену з кількома героями та взаємодіями між ними
+ обирати план і ракурс: як показати силу, драму або інтимність сцени
+ режисувати мультфільм: ставити камеру, визначати емоційний акцент у кожному кадрі
+ працювати зі світлом: створювати атмосферу дня, ночі, казкових ефектів
+ синхронізувати звук і рух: від кроків до діалогів
+ створювати storyboard і працювати за ним
+ розробляти власний короткий мультфільм від ідеї до готового результату
+ експортувати й презентувати свою роботу у потрібних форматах
+ мислити як мультиплікатор: бачити історію не лише очима персонажа, а й очима режисера
+ вільно переносити накопичені навички між програмами - працювати в DragonBones, Spine, Animate чи будь-якому іншому софті.










ДЛЯ ЗАПИСУ ЗАПОВНЮЙТЕ ФОРМУ ВНИЗУ СТОРІНКИ ↓
ВИКЛАДАЧІ КУРСУ:







