КУРС: "3D-ПЕРСОНАЖ"
Цей курс для тих, хто хоче спробувати себе в ролі концепт-художника та мріє відчути себе у ігровій студії. Він покликаний навчити вас моделюванню персонажа з нуля і до студійного рівня. Тут буде максимум творчості і професійної практики: Hard-surface моделювання, моделювання під Subdiv, процес скульптингу одягу та спорядження, ретoпологія, "запікання" текстурних карт та звісно ж текстурування в Substance painter. Крім того ми зробимо Rigging (віртуальний скелет) персонажа, його позування (який же персонаж без стилізованої постави) і рендерінг в Blender. Кожен зможе доповнити стандартного персонажа кастомізованим одягом та додати екіпірування на власний смак, додати індивідуальності та власного характеру.
Впродовж курсу ви зможете покращити свої навички моделювання, скульптингу та в повній мірі отримаєте задоволення від процесу вдосконалення форм і створення власного ігрового персонажу.
Сучасні відео- та геймдев- індустрії чекають на тебе. Приєднуйся та розвивай свою майстерність у сфері розробки 3D-персонажів.
Впродовж курсу ви познайомитесь із:
+ технологією створення Game ready стилізованого персонажа для комп'ютерної гри
+ скульптнгом High-poly моделей з високою деталізацією
+ ретопологією High-poly моделей
+ принципами оптимальної UV-розгортки моделі
+ можливостями комбінування різних технік створення моделей
+ процесом створення та запікання текстурних карт
+ Rigging-ом персонажа, надання йому віртуального скелету
+ принципами та підходами до високоякісного рендерінгу в Blender
А також навчитесь:
+ техніці моделювання персонажа за референсами та модельними аркушами
+ деталізації одягу моделей за допомогою цифрового скульптингу
+ техніці hard-surface моделювання з високим рівнем деталізації
+ роботі з модельними аркушами та референсами
+ блокінгу та роботі з силуетом
+ створювати стилізоване волосся, Hard-surface поверхні
+ створювати одяг, взуття, екіпірування, асети для вашого персонажа
+ базовій анатомії та стилізації
+ правилам коректної ретопології та створення карт нормалей UV-розгортки
+ hand-paint текстуруванню та розгортці
+ моделювати High-poly об’єкти з високою деталізацією
+ робити візуально виграшне та привабливе позування моделі
+ комбінувати різні техніки створення моделей
+ стилізованому Hand paint та реалістичному процедурному текстуруванню.
ДЛЯ ЗАПИСУ ЗАПОВНЮЙТЕ ФОРМУ ВНИЗУ СТОРІНКИ ↓
ВИКЛАДАЧІ КУРСУ: