top of page
 КУРС: "3D-ПЕРСОНАЖ" 

Цей курс для тих, хто хоче спробувати себе в ролі концепт-художника та мріє відчути себе у ігровій студії. Він покликаний навчити вас моделюванню персонажа з нуля і до студійного рівня. Тут буде максимум творчості і професійної практики: Hard-surface моделювання, моделювання під Subdiv, процес скульптингу одягу та спорядження, ретoпологія, "запікання" текстурних карт та звісно ж текстурування в Substance painter. Крім того ми зробимо Rigging (віртуальний скелет) персонажа, його позування (який же персонаж без стилізованої постави) і рендерінг в Blender. Кожен зможе доповнити стандартного персонажа кастомізованим одягом та додати екіпірування на власний смак, додати індивідуальності та власного характеру.

Впродовж курсу ви зможете покращити свої навички моделювання, скульптингу та в повній мірі отримаєте задоволення від процесу вдосконалення форм і створення власного ігрового персонажу.

3D-персонаж

Сучасні відео- та геймдев- індустрії чекають на тебе. Приєднуйся та розвивай свою майстерність у сфері розробки 3D-персонажів.

Впродовж курсу ви познайомитесь із:

+ технологією створення Game ready стилізованого персонажа  для комп'ютерної гри

+ скульптнгом High-poly моделей з високою деталізацією

+ ретопологією High-poly моделей
+ принципами оптимальної UV-розгортки моделі 

+ можливостями комбінування різних технік створення моделей

+ процесом створення та запікання текстурних карт

+ Rigging-ом персонажа, надання йому віртуального скелету

+ принципами та підходами до високоякісного рендерінгу в Blender

А також навчитесь:

+ техніці моделювання персонажа за референсами та модельними аркушами

+ деталізації одягу моделей за допомогою цифрового скульптингу 

+ техніці hard-surface моделювання з високим рівнем деталізації

+ роботі з модельними аркушами та референсами

+ блокінгу та роботі з силуетом

+ створювати стилізоване волосся, Hard-surface поверхні

+ створювати одяг, взуття, екіпірування, асети для вашого персонажа

+ базовій анатомії та стилізації

+ правилам коректної ретопології та створення карт нормалей UV-розгортки

+ hand-paint текстуруванню та розгортці

+ моделювати High-poly об’єкти з високою деталізацією

+ робити візуально виграшне та привабливе позування моделі

+ комбінувати різні техніки створення моделей

+ стилізованому Hand paint та реалістичному процедурному текстуруванню.

ДЛЯ ЗАПИСУ ЗАПОВНЮЙТЕ ФОРМУ ВНИЗУ СТОРІНКИ 

ВИКЛАДАЧІ КУРСУ:

bottom of page